asså sluta att kommentera skit.

jag mår fan inte bra av det , sluta säga att jag har hängpattar och att jag plutar med läpparna hela tiden. ? asså wtf ? Kan ni bara lägga ner. Varför ens besöka bloggen om ni hater den så mycket. om ni hatar oss så suta läsa istället för att kommentera . jag överväger fan att ta bort bloggen. jag mår fan skit av allt ni skriver. jag behöver inte era åsikter. FATTAR NI INTE ATT JAG BLIR FETT LEDSEN ? eller har ni inga känslor ? seriöst. om ni är avundsjuka så sluta läs bloggen. eller någon annan orsak ? sluta bara läsa den istället för att kommentera skit. ni får mej fan okså att att överväga självmord ? sluta bara , för allas skull. seriöst , jag klarar inte mer. ni sårar mej så fuckat mycke. Liksom " avlid ävla snuskvider" elr vafan ? vad har jag gjort dej ? jag känner dej inte ens ? varför ska du hacka på mej ? varför ? jag är bara en vanlig tjej som bloggar. jag blev glad för att jag var med på paows blogg. mer än så är det inte och helt plötsligt måste alla hacka på mej och fanny ? bara sluta , okej ?

Kommentarer

Kommentera biaatch:

Fanny & Jossan heter vi, vad heter du?
Kom ihåg mig förfan

E-prutt

Och så din blogg

Och du ville säga Jossan & Fanny vad ?

Trackback
RSS 2.0