av choklad får man finnar

älskar rubrik ♥
nej , jag skojja. tur att jag hatar choklad , japp nu sa jag det , JAG HATAR CHOKLAD! Jag vet inte vad de e med mej , men jag kan inte äta nåt i typ alladin och paradis.. de finns bara en som e god, och jag kan inte heller äta ren mjölkchoklad heller.. är det nåt fel på min hjärna ? jag hatar oxå choklad glass :D
Men iaf , så har pappa och jag pluggat fet mycket ikväll -.-
Men de e bra ! Annars kommer jag lixom få IG på NO-provet och det vill jag fan inte. So är lättare för där vet man sidorna , det är liksom 7-55 !? Skit bra , men i NO:n så är det tryck på sidorna 63-79 ?? Liksom , bara 13 sidor ? Vafan är det för fjutt ? haha , ♥
Nej , men , nu orkar jag nog inte blogga mer. -.-
Nu ska jag .. titta lite på TV och sen kommer mami hem me presenter :D

Kommentarer

Kommentera biaatch:

Fanny & Jossan heter vi, vad heter du?
Kom ihåg mig förfan

E-prutt

Och så din blogg

Och du ville säga Jossan & Fanny vad ?

Trackback
RSS 2.0