hej hopp !

nu är det jossan som skriver :D
jag och fanny har som sagt skapat en cool blogg för sånna som e tuffa.
idag har det väl varit okej i skolan. fast jag ville göra nåt me fanny, fast..
jag kunde inte , skulle leta efter mobil kvittot som låg i bilen -.-
iaf, så gick jag hem och satt på tv:n och där visades det ghost whispers
på fyran. jag ville egentligen inte kolla själv, men det gjorde jag.
LÄÄSKIGT.. så nu skiter jag på mej varje gång jag hör ngt mystikt ljud. :O
sitter i soffan med min andra über coola kisse mjaaaoo. hah. humor.
får snart se på tv för pappsen , men de är fortf tv-regeln som gäller :/

MEN MJAO !! :D

Kommentarer

Kommentera biaatch:

Fanny & Jossan heter vi, vad heter du?
Kom ihåg mig förfan

E-prutt

Och så din blogg

Och du ville säga Jossan & Fanny vad ?

Trackback
RSS 2.0