Idol , fyra ska bli tre.

Hejsan , tänkte berätta lite om vad jag tycker om dom i idol.

TOVE:
Jag tycker hon e lite för mycket. Hon försöker så mycket. aaa. men hon kan ju sjunga, men ibland låter det en aning falskt. Hon e ju jätte söt, som socker :D

MARIETT:
Har inte direkt sett så mycket om henne. Hon sjunger bra och hon e grym på gitarr. Såg inte henne från början. Asså , jag har inte brytt mig om henne , så jag vet inte riktigt hur hon låter.

ERIK:
E sööt men kan se skit smal ut, ser lite ut som han har typ, lite anorexia.. när han spänner sitt ansikte och junger så blir han skit smal.. men han e grymt söt och sjunger nästan bäst i hela tävlingen.

CALLE:
ÅH.. min favorit sen början ! Han e grym och kan fan vinna hela skiten :D Nej , men han e så gullig och är så blyg, så han kollar ner hela tiden när han sjunger. Det är ett minus, men jag är kär i låten "walking in memphis" :)

Japp , här kommer oxå ett videoinlägg :D

HHHAAHHAHAAHHA :D

Kommentarer

Kommentera biaatch:

Fanny & Jossan heter vi, vad heter du?
Kom ihåg mig förfan

E-prutt

Och så din blogg

Och du ville säga Jossan & Fanny vad ?

Trackback
RSS 2.0