nu känner jag mej som en människa ..

har precis dushat och sitter i min säng me min frotté rock på mej. har precis utsätt vinnaren av tävlingen , grattis Frida <3  Tittar på "mitt stora feta grekiska bröllop" , vet inte vrf jag kollar. finns fan inget bättre. skypa me johanna o filip alldelles nyss. förut kom mami in i mitt rum me choklad sås o glass, älskar dej mamma<3
Idag så sov jag ju hos linnea , vid 12 gick jag hem. hade så jäkla mycke läxor. eller inte så jäkla mycke, men typ 3 st. sen åkte mami , jag , helene och helenes kompis på bio , det blev Julie & Julia , fan va bra asså ! Sen åkte vi hem och åt middag. Efter det har jag bara vart inne på datan. Jag gick inte enligt min lista som jag la upp på bloggen idag. hehe -.- lite fina bilder på johanna när vi skypa :D

Kommentarer

Kommentera biaatch:

Fanny & Jossan heter vi, vad heter du?
Kom ihåg mig förfan

E-prutt

Och så din blogg

Och du ville säga Jossan & Fanny vad ?

Trackback
RSS 2.0