ONSDAGONSDAGONSDAG?

Jahapp, då var det onsdag igen. Fy vad tiden går fort nu för tiden. Verkligen. Sitter i min soffa i mitt rum med en filt & datorn i knät. Lyssnar på musik & kollar på paridise hotel danmark på tv6 play. lyssnar också på this aint a scene - fall out boy. gryma grejor. Längsta dagen på hela veckan, slutar halv fyra. Inte så trevligt. Är mörkt när vi slutade? herregud. Klassen min funderar på hur vi ska få ihop pengar till klasskassan, vi funtar på att åka nånstans. Själv skulle jag vilja åka utomlans typ i nian ? Aja, vi ska iaf stöpa ljus (?) Eller hur man nu säger. Våra lärare har snackat med biträdande rektorn eller nått sånt, och skolan ska köpa allt vi behöver till det ! :) awesome. Typ veken & själva ljusvitgrejen, ni vet. Så vi ska få en hel dag ledigt i skolan & göra ljus en hel skoldag typ. Det kallar jag awesome. Vi kommer inte behöva lägga ner några pengar på det utan vinner bara. Vi ska ju såklart sälja ljusen också. Typ två stycken för 30 spänn. Det är good. Vi har ju innan sålt boo boken som filip i klassens mamma har skrivit, så vi får 50 spänn för varje bok vi säljer. Boken kostar 400 kr så det har inte gått så bra att sälja den för mig. Har typ inte ens försökt. Haha. Menmen. Ska kolla vidare på Paradise Hotel Danmark nu :) puss !

Kommentarer

Kommentera biaatch:

Fanny & Jossan heter vi, vad heter du?
Kom ihåg mig förfan

E-prutt

Och så din blogg

Och du ville säga Jossan & Fanny vad ?

Trackback
RSS 2.0