TÄÄVLING - Hur träffades jag och fanny första gången !?

  • Först skriver du en kommentar på det här inlägget, att du är med och din blogg. (om du inte har blogg, skriv bara namn och email.)
  • Sen skriver du på din blogg att du är med en tävling med oss eller skriver ett mail till [email protected] döp mailet till "tävling" och skriv "hur vi träffades" och varför just du ska vinna.
  • Vinnaren dras på söndag 20.00!
  • Man kan vinna DVD:n "the perfect man" :D
Må Bästa man elr kvinna vinna :D

Kommentarer
Postat av: EBBA

ni träffades första gången i skolan :)

2009-11-25 @ 09:53:08
Postat av: frida bergström

ni träffades för första gången i skolan,

jag vill verkligen ha den hära dvdn! jag är ett stort hilery duff fan och har aldrig vunnit en enda sånn här tävling! jag har precis hittat eran blogg och är ett stort fan av den! men tillbaka till dvdn

jag har en samling av hilery duff filmer, men jag saknar denna och en till, jag ber verkligen om detta priset! SNÄLLA SNÄLLA SNÄLLA!!!! <3

2009-11-25 @ 18:59:33

Kommentera biaatch:

Fanny & Jossan heter vi, vad heter du?
Kom ihåg mig förfan

E-prutt

Och så din blogg

Och du ville säga Jossan & Fanny vad ?

Trackback
RSS 2.0